المپیک پاریس | شروع طوفانی یونس امامی با پیروزی مقابل قهرمان جهان-راهبرد معاصر

المپیک پاریس | شروع طوفانی یونس امامی با پیروزی مقابل قهرمان جهان

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدارش در بازی‌های المپیک پاریس به پیروزی رسید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 09
کد خبر: ۲۵۳۸۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک پاریس، مسابقات ۲ وزن دوم از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز شد و نمایندگان اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، یونس امامی در دور با نتیجه ۹ بر ۴ از سد فرانک چامیزو، دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا گذشت. وی در دور بعد به مصاف نودیم از گینه بیسائو می‌رود. کایل دیک، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا در گروه امامی حضور دارد و نماینده کشورمان تا مرحله یک چهارم نهایی با این حریف روبرو نخواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور نخست با آیال لازاریف از قرقیزستان مصاف می‌دهد و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان ژیوی دنگ از چین و دسی از کانادا پیکار خواهد کرد. طا‌ها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و احتمال برخورد نماینده کشورمان با این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی وجود دارد. گنو پتریاشویلی از گرجستان و میسون پاریس از آمریکا در آنسوی جدول حضور دارند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار